Obsługa Klienta to serce Twojej firmy
Twoje Centrum pomocy powinno odzwierciedlać filozofię marki
Zarządzaj zgłoszeniami z różnych platform
w jednym miejscu
Email:
wszystkie wiadomości klientów umieszczane są w wygodnym interfejsie, w którym możesz łatwo na nie odpowiedzieć. To najlepszy sposób obsługi wiadomości, nawet jeśli używasz kilku adresów e-mail.
Telefonia:
rejestrowanie zgłoszeń za pomocą telefonii w chmurze. Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne z poziomu działu pomocy. Rejestruj, nagrywaj i monitoruj połączenia oraz konwertuj je na zgłoszenia lub połącz z już istniejącymi.
Media społecznościowe:
przeglądasz komunikację z klientem i zarządzasz nią za pośrednictwem social mediów , takich jak Facebook czy Twitter. Odpowiadasz na tweety i posty z działu pomocy i ustawiasz alerty dotyczące słów kluczowych.
Formularz w witrynie
umieść w swojej witrynie internetowej widżet dostosowanego formularza internetowego. Pomoże to Klientom zawrzeć w zgłoszeniu potrzebne informacje i przesłać online swoje zapytania.
Czat na żywo:
rozmawiasz z klientami, aby lepiej zrozumieć ich problemy i udzielić szybszej, spersonalizowanej pomocy. Oprogramowanie systemu zgłoszeń pomaga przekształcić czaty w zgłoszenia, jeśli problem wymaga głębszej analizy.
Dobre wrażenia klienta to to, co zmienia klienta po raz pierwszy w klienta na całe życie. Budowanie bazy lojalnych klientów to sposób, w jaki firmy prosperują, a to oznacza, że musisz być dostępny zarówno dla wściekłych, jak i szczęśliwych klientów.
Dostań prawdziwą siłę z Zoho Desk :
- Stwórz niestandardowe raporty i pulpity nawigacyjnych, a następnie planować i eksportować dane.
- Zintegruj aplikację z innymi przydatnymi dla firmy i dostosować ją zgodnie z wytycznymi Twojej marki.
- Stwórz i zarządzaj odrębne centra pomocy - bazę wiedzy i często zadawane pytania - dla każdej marki.
- Dzięki tzw. układom każdy dział/ segment sprzedaży możesz mieć własny zestaw pól niestandardowych.
- Status zgłoszenia oznacza postęp dokonany na danym koncie: otwarty, wstrzymany, w realizacji lub zamknięty. Możesz także tworzyć niestandardowe statusy zgłoszeń, które dokładniej odzwierciedlają przepływ pracy Twojej firmy.
- Możesz także stworzyć szablony wiadomości dla często wysyłanych odpowiedzi.
- Umieść formularze kontaktowe je w swojej witrynie, aby użytkownicy mogli bezproblemowo przesyłać swoje zgłoszenia. Są niezwykle proste w tworzeniu i wdrożeniu.
- Spersonalizuj Zoho Desk, tak, aby odzwierciedlał wizerunek Twojej firmy.