wsparcie klienta w e-commerce

Obsługa Klienta to serce Twojej firmy

Twoje Centrum pomocy powinno odzwierciedlać filozofię marki

Zarządzaj zgłoszeniami z różnych platform 
w jednym miejscu

Email:

wszystkie wiadomości klientów umieszczane są w wygodnym interfejsie, w którym możesz łatwo na nie odpowiedzieć. To najlepszy sposób obsługi wiadomości, nawet jeśli używasz kilku adresów e-mail.

Telefonia:

rejestrowanie zgłoszeń za pomocą telefonii w chmurze. Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne z poziomu działu pomocy. Rejestruj, nagrywaj i monitoruj połączenia oraz konwertuj je na zgłoszenia lub połącz z już istniejącymi.

Media społecznościowe:

przeglądasz komunikację z klientem i zarządzasz nią za pośrednictwem social mediów , takich jak Facebook czy Twitter. Odpowiadasz na tweety i posty z działu pomocy i ustawiasz alerty dotyczące słów kluczowych.

Formularz w witrynie

umieść w swojej witrynie internetowej widżet dostosowanego formularza internetowego. Pomoże to Klientom zawrzeć w zgłoszeniu potrzebne informacje i przesłać online swoje zapytania.

Czat na żywo:

rozmawiasz z klientami, aby lepiej zrozumieć ich problemy i udzielić szybszej, spersonalizowanej pomocy. Oprogramowanie systemu zgłoszeń pomaga przekształcić czaty w zgłoszenia, jeśli problem wymaga głębszej analizy. 

Dobre wrażenia klienta to to, co zmienia klienta po raz pierwszy w klienta na całe życie. Budowanie bazy lojalnych klientów to sposób, w jaki firmy prosperują, a to oznacza, że musisz być dostępny zarówno dla wściekłych, jak i szczęśliwych klientów.

Załóż konto darmowe

Dostań prawdziwą siłę z Zoho Desk :

        

  •  Stwórz niestandardowe raporty i pulpity nawigacyjnych, a następnie planować i eksportować dane.
  •  Zintegruj aplikację z innymi przydatnymi dla firmy i dostosować ją zgodnie z wytycznymi Twojej marki.
  • Stwórz i zarządzaj odrębne centra pomocy - bazę wiedzy i często zadawane pytania  - dla każdej marki.
  • Dzięki tzw. układom każdy dział/ segment sprzedaży możesz mieć własny zestaw pól niestandardowych.
  • Status zgłoszenia oznacza postęp dokonany na danym koncie: otwarty, wstrzymany, w realizacji lub zamknięty. Możesz także tworzyć niestandardowe statusy zgłoszeń, które dokładniej odzwierciedlają przepływ pracy Twojej firmy.
  • Możesz także stworzyć szablony wiadomości dla często wysyłanych odpowiedzi.
  •  Umieść  formularze kontaktowe je w swojej witrynie, aby użytkownicy mogli bezproblemowo przesyłać swoje zgłoszenia. Są niezwykle proste w tworzeniu i wdrożeniu.
  • Spersonalizuj Zoho Desk, tak, aby odzwierciedlał wizerunek Twojej firmy.
Testuj DESK
Umów konsultację

Czas przejść na nowy poziom obsługi klientów: 

Gdy Outlook lub Gmail nie rozwiążą Twoich problemów

 DESK umożliwia przeglądanie wszystkich e-maili klientów w jednym interfejsie, zorganizowanym w kolejki na podstawie terminu, priorytetu i statusu. 

Gdy Twoi pracownicy nie są efektywni
 Dzięki oprogramowaniu do pomocy technicznej możesz ściągać agentów tylko tam, gdzie są potrzebni. Skonfiguruj Centrum pomocy dla wielu marek i utwórz bazę wiedzy zawierającą często zadawane pytania, artykuły pomocy i inne zasoby, aby pomóc klientom samodzielnie rozwiązywać ich problemy.

Gdy powtarzalne zadania zajmują większość czasu wsparcia
 Zamiast polegać na wielozadaniowości, daj swojemu zespołowi wsparcia korzyści w postaci skutecznej automatyzacji

Kiedy trudno jest zmierzyć wydajność agenta lub opinie klientów

'Mierzyć. Poprawić. Powtarzać.' Ale jak możesz to zrobić, jeśli nie masz łatwo dostępnych statystyk? Zbieraj i analizuj dane o tym, jak bardzo poprawiła się obsługa klienta i jak zadowoleni są Twoi klienci. 

Kiedy gubisz zgłoszenia

Nie każ swoim klientom czekać, kiedy nie ma Cię przy biurku. Dzięki pomocy technicznej obejmującej aplikacje mobilne możesz natychmiast oznaczać, przypisywać i przenosić zgłoszenia oraz komunikować się z klientami, współpracownikami i zespołami. 

Gdy konfiguracja obsługi klienta nie synchronizuje się z innymi aplikacjami

Dobry system zgłoszeń do pomocy technicznej umożliwia korzystanie z natywnych integracji, niestandardowych funkcji i interfejsów API w celu uzyskania aktualnych informacji we wszystkich aplikacjach. 

Nie musisz dostosowywać się do Zoho Desk. On dostosuje się do Ciebie.

Testuj DESK
Umów konsultację

Centrum pomocy klienta
​w branży technologicznej

Case study: Usprawnienie obsługi klienta w Mercedes-Benz, India

Wielokanałowe oprogramowanie pomocy technicznej. Główne funkcjonalności.


Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0